چادر برزنتی - پارچه برزنتی

فروش چادر های ترانزیتی و برزنتی

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

چتر پایه وسط

چتر پایه وسط یکی از نمونه های چتر باغی یا چتر سایبان است که برای استفاده در محوطه و فضای باز کاربرد دارد. انواع چتر های رستورانی و چتر پایه کنار نیز با همین کاربرد تولید می شوند. در تمامی این سایبان های چتری امکان تنظیم ارتفاع وجود دارد. همانطور که می دانید از این چتر ها بیشتر در رستوران استفاده می شود. گاهی اوقات مشتریان ترجیح می دهند در فضای باز باشند. به همین دلیل در فصول مختلف سال به ویژه در تابستان به دلیل نور خورشید از چتر های باغی در محوطه استفاده می شود. 

قیمت چتر پایه وسط

قیمت چتر پایه وسط با توجه به نوع برند تولید چتر، کیفیت و کاربرد آن دارد. اترس گروپ تولید کننده انواع سایبان، چتر باغی و روکش های برزنتی می باشد. برای اطلاع از قیمت با بخش فروش در تماس باشید. 

09120634885

چتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

چادر مسافرتی ضد آب

چادر مسافرتی ضد آب با قابلیت جلوگیری از نفوذ باران در فصول سرد و تحمل شرایط آب و هوایی مختلف یکی از محصولات پرفروش می باشد. انواع چادر های مسافرتی معمولی و حرفه ای با قابلیت های مختلف مانند ضد آب بودن ، نسوز و ضد آتش بودن و ... در بازار وجود دارد. به عنوان مثال چادر های فنری ، عصایی، حرفه ای و اتوماتیک و چادر های آمریکایی از انواع چادر های مسافرتی محبوب هستند. 

خرید چادر مسافرتی ضد آب

برای خرید چادر مسافرتی ضد آب با بخش فروش در تماس باشید. انواع محصولات مسافرتی مانند چادر، میز و صندلی تاشو و زیرانداز مسافرتی و همچنین آلاچیق مسافرتی در این مجموعه تولید و عرضه می شود. 

09120634885

چادر مسافرتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

قیمت آلاچیق برزنتی

آلاچیق برزنتی یا آلاچیق آماده با قیمت مناسب و ارزان به صورت پیش ساخته در بازار وجود دارد. این آلاچیق های تاشو و قابل حمل هستند و به آلاچیق های آماده آکاردئونی شناخته می شوند. قیمت آلاچیق با توجه به نوع، برند تولید کننده و کیفیت آن مشخص می شود. 

خرید آلاچیق برزنتی

آلاچیق برزنتی با یک سایبان برزنتی و پایه های فلزی به صورت تاشو می باشد. این آلاچیق قابل حمل را می توانید به عنوان آلاچیق مسافرتی استفاده کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات با بخش فروش اترس گروپ در تماس باشید. 

09120634885

الاچیق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

قیمت چتر سایبان آلاچیق

قیمت چتر سایبان آلاچیق با توجه به نوع آن مشخص می شود. انواع مختلف سایبان های چتری در بازار وجود دارد که هر کدام از نظر کارکرد با یکدیگر متفاوت هستند. از این چتر های باغی می توان در محوطه باغ و رستوران استفاده کرد. 

از ویژگی های اصلی چتر باغی جلوگیری از نفوذ نور خورشید در تابستان و باد و باران در زمستان می باشد. امکان تنظیم ارتفاع چتر در مدل های مختلف آن امکان پذیر است. 

خرید چتر سایبان 

اترس گروپ تولید کننده انواع چتر باغی مانند چتر های چایه وسط و پایه بغل می باشد. برای اطلاع از قیمت چتر سایبان با کارشناسان در بخش فروش در تماس باشید. 

09120634885

چتر پایه بغل | چتر رستورانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

کاور کالای صنعتی

از کاور کالاهای صنعتی برای جلوگیری از آسیب به دستگاه های حساس صنعتی و آزمایشگاهی استفاده می شود. در طی فرایند جابه جایی این دستگاه ها و یا کالاهای صنعتی امکان آسیب و یا در معرض گرد و خاک گرفتن آنها وجود دارد. جنس پارچه به کار رفته در ساخت این کاور ها باید مقاوم و دوام و عمر طولانی داشته باشد. 

خرید پوشش کالای صنعتی 

برای خرید انواع کاور های مورد استفاده برای پوشش کالای صنعتی، محصولات کشاورزی ، پوشش استخر و ... با شماره زیر در تماس باشید.

09120634885

روکش کالاهای صنعتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

چادر نسوز

چادر نسوز در صنایع مختلف کابرد های بسیار زیادی دارد. پارچه به کار رفته در ساخت آن باید توانایی تحمل حرارت بالا را داشته باشد و از الیاف فایبرگلاس در ساخت آن استفاده شود. پارچه های نسوز و ضد آتش در دو نوع برزنت فویلدار و سیلیکونی تولید می شوند.

پارچه های ضد آتش فویلدار توانایی تحمل حرارت بیشتری را دارند بنابراین در مکان هایی که حرارت بیشتر از این نوع پارچه ها استفاده می شود. 

لیست قیمت پارچه برزنت نسوز

قیمت پارچه برزنت و چادر نسوز با توجه به کیفیت، برند تولیدی، ابعاد و کابرد ان مشخص می شود. انواع پارچه های برزنتی نسوز، ضد آب در رنگ ها و ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند. به دلیل نوسانات قیمت در بازار برای اطلاع از قیمت پارچه نسوز با بخش فروش اترس چادر در تماس باشید. 

برای اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت پارچه برزنت با بخش فروش تماس بگیرید:

09120634885

پارچه نسوز | چادر نسوز | پارچه فویلدار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ