چادر برزنتی - پارچه برزنتی

فروش چادر های ترانزیتی و برزنتی

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

صندلی تاشو کوچک مسافرتی

صندلی تاشو کوچک مسافرتی در انواع و مدل های مختلف تولید می شود. صندلی تاشو کمپ ، قابل حمل است و به آسانی در صندوق عقب خودرو قرار می گیرد. به دلیل وزن کم و حجم کم آن می توان از آن در سفر، طبیعت گردی و کمپینگ استفاده کرد. انواع صندلی های تاشو در این مجموعه تولید و عرضه می شوند. 

قیمت صندلی تاشو کوچک

قیمت صندلی تاشو کوچک با توجه به برند تولید کنند آن تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت صندلی تاشو با بخش فروش در تماس باشید. 

09120634885

صندلی تاشو کتابی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

قیمت چتر باغی

چتر باغی یا چتر ویلایی که به آن چتر رستورانی نیز گفته می شود یکی از محصولات پرفروش مجموعه اترس چادر می باشد. چتر ویلایی کاربرد بسیار زیادی در محوطه و حیاط ویلا، رستوران و کافی شاپ ها دارد. در واقع در فضای باز کافی شاپ و رستوران با استفاده از چتر باغی می توان فضایی دلنشین برای مشتریان ایجاد کرد. 

خرید چتر باغی

برای خرید چتر باغی و انواع چتر و سایبان ضد آب با بخش فروش در تماس باشید. انواع سایبان های برزنتی، چتر های رستورانی و ... در این مجموعه تولید و به مشتریان عرضه می شود. 

09120634885

چتر پایه بغل | چتر رستورانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

آلاچیق قابل حمل

آلاچیق قابل حمل را می توان به عنوان آلاچیق مسافرتی به کار برد. انواع آلاچیق های آماده، تاشو، قابل حمل و چتر و سایبان تاشو در این مجموعه با تنوع رنگ و مدل های مختلف تولید می شود. این آلاچیق ها از نوع آکاردئونی هستند و به همین دلیل نصب آن به راحتی انجام می شود. آلاچیق های تاشو دارای وزن بسیار کمی هستند و می توان از آنها در مسافرت و یا محوطه استفاده کرد. 

خرید آلاچیق قابل حمل

برای خرید آلاچیق قابل حمل تاشو با بخش فروش در تماس باشید. اترس گروپ تولید کننده انواع چادر های مسافرتی، چادر خودرو، سایبان، انواع چارچه های برزنتی مقاوم برای ساخت سایبان و آلاچیق می باشد. 

09120634885

الاچیق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

فروش چادر برزنتی

یکی از بهترین و مقاوم ترین پارچه ها که در صنایع مختلف کاربرد دارد، پارچه برزنتی می باشد. فروش پارچه برزنت در شکل ها و رنگ های مختلف برای مصارف گوناگون انجام می شود. انواع پارچه های برزنتی شامل برزنت نانو، ضد آب، نسوز  و ... در بازار خرید و فروش می شوند. از برزنت برای دوخت چادر های مسافرتی و چادر خودرو و یا روکش بار استفاده می شود. 

 

قیمت چادر برزنتی

برای اطلاع از قیمت چادر برزنتی با بخش فروش در تماس باشید. دوخت و طراحی استاندارد و کیفیت بالای محصولات موجب جلب رضایت مشتریان اترس گروپ شده است. 

09120634885

چادر برزنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

زیر انداز مسافرتی ضد آب

زیر انداز مسافرتی ضد آب یکی از محبوب ترین زیر انداز ها برای مسافرت و طبیعت گردی می باشد. در هنگام مسافرت و طبیعت گردی دیگر نیازی نیست که حتما روی سطح خشک زمین زیرانداز را استفاده کنید، به دلیل ضد آب بودن محصول در سطوح مرطوب نیز قابل استفاده می باشد. این زیرانداز از جنس حصیر پلاستیک است، به با نام زیر انداز حصیری شناخته می شود. 

 

خرید زیرانداز مسافرتی

برای خرید زیرانداز های مسافرتی حصیری به بخش فروش مراجعه کنید. انواع محصولات مسافرتی مانند زیرانداز های حصیری، میز و صندلی تاشو مسافرتی و چادر های مسافرتی در این مجموعه به مشریان عرضه می شوند. 

09120634885

زیر انداز مسافرتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

خرید مشمع کانتینری

مشمع کانتینری از پارچه های ضد آب و مقاوم ساخته می شود. به دلیل سبکی وزن کم آن در صنعت حمل و نقل برای روکش کانتینر ها و بار استفاده می شود. این مشمع ها در عرض و طول های مختلف با توجه به نیاز مشتری تولید می شود. امکان دوخت چادر کانتینری از این مشمع ها امکان پذیر است. دوخت استاندارد تاثیر فراوانی در کیفیت چادر تولیدی دارد. به طور کلی پارچه های ترانزیتی باید دارای مقاومت زیاد در برابر عوامل محیطی باشند. 

فروش مشمع کانتینری

برای خرید مشمع کانتینری با بخش فروش مجموعه در تماس باشید. قیمت چادر های کانتینری با توجه به ابعاد، کیفیت ، دوخت و ... تعیین می شود. 

09120634885

چادر ترانزیتی

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

چادر برزنتی اسکلتی

چادر برزنتی اسکلتی دارای ویژگی های مختلفی مانند ضد آب بودن، نسوز بودن و قابلیت هایی مانند امکان مقابله با شرایط آب و هوایی محیطی را داراست. این چادر های گروهی که به چادر های امدادی شناخته می شوند، مانند چادر های هلال احمر برای مواقع بحرانی و اسکان های طولانی موقت در شرایط سخت طراحی شده اند. 

خرید چادر اسکلتی

برای خرید چادر اسکلتی با بخش فروش اترس گروپ درتماس باشید. این مجموعه تولید کننده انواع چادر های ساده، فنری، عصایی، اتوماتیک و چادر های حرفه ای با قیمت های مناسب و ارزان می باشد. 

09120634885

چادر نظامی یا گروهی اسکلت دار

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

فروش اینترنتی پارچه برزنتی

فروش اینترنتی پارچه برزنتی به همراه فروش حضوری در مجموعه اترس گروپ انجام می شود. خرید آنلاین محصولات برزنتی مانند انواع چادر برزنتی ، چادر خودرو ، روکش بار و محصولات کشاورزی ، روکش استخر و ... در این مجموعه از طریق وب سایت مجموعه و بخش فروشگاه امکان پدیر شده است. 

خرید آنلاین برزنت

برای خرید محصولات برزنتی دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست و شما می توانید به راحتی از طریق وب سایت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. صرفه جویی در وقت و هزینه ها یکی از دلایل انتخاب روش خرید اینترنتی پارچه برزنتی می باشد. برای اطلاع از قیمت ها با بخش فروش در تماس باشید. 

09120634885

چادر برزنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

صندلی تاشو کمپینگ

صندلی تاشو کمپینگ یا صندلی تاشو مسافرتی یکی از وسایل کاربردی برای طبیعت گردی می باشد. به علت داشتن ویژگی هایی مانند تاشو بودن، سبکی، کم حجم بودن و امکان حمل آسان، یکی از پرطرفدار ترین وسایل سفر محسوب می شود. در واقع با استفاده از یک صندلی استاندارد و راحت در سفر امکان استراحت برای زمان طولانی فراهم می شود. 

قیمت صندلی تاشو کمپینگ 

قیمت صندلی ها با توجه به نوع طراحی صندلی و برند تولیدی آن متفاوت است. برای هرید انواع صندلی تاشو کمپ و صندلی های مسافرتی با بخش فروش در تماس باشید. 

09120634885

صندلی تاشو مبلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

قیمت چادر ترانزیتی

قیمت چادر ترانزیتی با توجه به کیفیت ، ابعاد مورد نظر و برند تولید مشخص می شود. چادر های ترانزیتی از پارچه های مقاوم دو طرفه که یک طرف ان از چرم مصنوعی می باشد، ساخته می شوند. از ویژگی های این نوع پارچه ها می توان از:

  • مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
  • کم حجم و سبک بودن
  • دوام و عمر طولانی

خرید چادر ترانزیتی

برای خرید چادر ترانزیتی با بخش فروش در تماس باشید. این محصولات با بهترین کیفیت تولید و عرضه می شوند. تنوع رنگ و طرح و کیفیت بالا موجب محبوبیت این پارچه در نزد مشتریان شده است.

09120634885

چادر ترانزیتی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ