چادر برزنتی - پارچه برزنتی

فروش چادر های ترانزیتی و برزنتی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

برزنت کانتینری جهت روکش بار تریلی و کامیون

برزنت کانتینری جهت روکش بار تریلی و کامیون کابرد گسترده ای دارد. در حمل و نقل جاده ای نیاز به یک روکش مقاوم  و سبک می باشد. به همین دلیل مشمع های کانتینری در این صنعت از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. مشمع کانتینری را می توان به عنوان روکش بار و روکش کانتینر استفاده کرد. 

برای اطلاع از قیمت روکش کانتینری با بخش فروش در تماس باشید. انوا پارچه های برزنتی مقاوم در این مجموعه به فروش می رسند. 

09120634885

چادر ترانزیتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

فروش قطعات اسپیس فریم در کرج

فروش قطعات اسپیس فریم در کرج و فردیس به صورت حضوری می باشد. شما می توانید سازه های مقاوم اسپیس فریم را به صورت شاخه ای و متری از اسپیس اترس خریداری کنید. امکان خرید و اجاره اسپیس فریم برای مشتریان فراهم شده است. همچنین اسپیس دست دوم و کارکرده نیز به مشتریان ارائه می شود. 

برای اطلاع از قیمت قطعات اسپیس فریم در کرج با بخش فروش در تماس باشید. 

09120634885

قیمت اسپیس فریم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

برزنت شمعی در ابعاد مختلف

برزنت شمعی در ابعاد مختلف در عرض های 2 تا 3 متری تولید می شود. این پارچه از قیمت مناسب و ارزان و کیفیت بالایی برخوردار است و در دسته پارچه های مرغوب دسته بندی می شود. انواع پارچه های برزنت ضد آب که به عنوان پارچه ترانزیتی، پارچه کانتینری شناخته می شوند، در روکش کالا و بار کاربرد دارند. بیشترین کاربرد برزنت شمعی به عنوان محافظت کننده می باشد. دلیل این امر کیفیت بالا و استفاده از مواد درجه یک برای ساخت و تولید آن می باشد.

برای اطلاع از قیمت محصولات و برزنت شمعی با بخش فروش اترس چادر در تماس باشید. 

09120634885

برزنت شمعی در ابعاد مختلف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

برزنت شمعی بسیار منعطف و مستحکم

برزنت شمعی یک پارچه منعطف و مقاوم است که از پلی استر ساخته می شود. این پارچه با استفاده از فناوری های نوین از الیاف مصنوعی تولید می شود و نسب به برزنت های معمولی و قدیمی در برابر نفوذ آب و حرارت مقاوم می باشد. 


این پارچه از عبور اشعه یو وی خورشید جلوگیری کرده از این رو برای ساخت روکش و کاو استخر و سایبان به کار می رود. برای اطلاع از قیمت پارچه برزنت شمعی با بخش فروش در تماس باشید. 

09120634885

پوشش محصولات کشاورزی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ