چادر برزنتی - پارچه برزنتی

فروش چادر های ترانزیتی و برزنتی

۷ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پارچه چادر ترانزیت

قیمت پارچه برزنت ترانزیتی: قیمت پارچه چادر ترانزیت نیز با توجه به لیست قیمت های موجود در بازار تعیین می‌شود. در فروش اینترنتی پارچه برزنتی می‌توان توضیحات و مشخصات هر محصول را به صورت آنلاین مشاهده کرد. بر طبق این ویژگی می‌توان چادر برزنتی مورد نظر را خریداری کرد. این چادر باید دوخت و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. زیرا در غیر این صورت بعد از گذشت مدت زمانی از خرید آن، ممکن است دچار آسیب شود. آسیب های محیطی و جوی مانند بارش برف و باران و یا تابش نور خورشید از عوامل خرابی چادر ترانزیتی هستند. هزینه خرید برزنت نیز با توجه به نوع برزنت تعیین می‌شود. قیمت پارچه برزنت ترانزیتی در سایت درج شده است.

بخش فروش: 09120634885

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

چادر خودرو ساینا

چادر سواری چهار فصل: این پارچه به عنوان یک پوشش مقاوم و سبک برای خودروهایی که در پارکینگ روباز یا سربسته نگهداری می‌شوند، کاربرد دارد. در واقع پوشش مورد نظر موجب می‌شود که خودرو از نظر ظاهری آسیب نبیند. چادر خودرو را می‌توان به روش اینترنتی برای انواع ماشین سواری مانند پراید، پژو، تیبا، ساینا و … سفارش داد.

بخش فروش: 09120634885

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

فروش اینترنتی پارچه برزنت

سایت فروش پارچه برزنت: یکی از اقلام پرفروش همین چادر های برزنتی هستند. شما می‌توانید این نوع پوشش را با قیمت کم و دوختی استاندارد از طریق اینترنت خریداری کنید. بهتر است محصول مورد کیفیت لازم را داشته باشد. زیرا در غیر این صورت میزان فروش کم خواهد شد. فروش اینترنتی با استقبال مشتریان روبرو شده است. این امر موجب شده است که کالا مورد نظر بدون مراجعه به فروشگاه یا تولیدی خریداری شود. برزنت مقاوم برای پوشش کالا نیز کاربرد گسترده ای دارد. همین امر موجب می‌شود که پوشش مورد نظر بسیار پرفروش باشد.

بخش فروش: 09120634885

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

خرید آنلاین برزنت

خرید آنلاین برزنت : چادر برزنتی از برزنت تهیه می‌شود. این پوشش بسیار مقاوم است و به همین دلیل برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شود. فروش اینترنتی چادر نیز موجب می‌شود که شما بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی، کالای مورد نظر خود را دریافت کنید. پارچه برزنت یکی از بهترین پوشش ها برای ساخت چادر است. مثلا چادر ماشین یا انواع چادر مسافرتی از این پارچه مقاوم تهیه می‌شوند. شما می‌تواند پوشش مورد نظر خود را با کیفیت بالا از طریق سایت خریداری کنید. برزنت با رنگ متنوع در سایت موجود است.

بخش فروش: 09120634885

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

فروش صندلی مسافرتی کرج

مرکز فروش صندلی تاشو در کرج: صندلی مسافرتی همان صندلی تاشو است. به این معنی که می‌توان آن را به دلیل سبکی، با خود به مسافرت برد. لذت استفاده از یک صندلی در طبیعت با خرید صندلی تاشو فراهم خواهد شد. بسیاری از کسانی که به سفر و طبیعت گردی علاقه دارند، این نوع صندلی را خریداری می‌کنند. برای این افراد، صندلی از لوازم ضروری سفر است.

بخش فروش: 09120634885

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

فروش برزنت کانتینری و ترانزیتی

پارچه برزنت ترانزیتی : مرکز فروش انواع برزنت، طبیعتا تنوع در نوع پارچه دارد. بنابراین شما می‌توانید پارچه برزنت ترانزیتی را از طریق تولید کننده با قیمت مناسب تری خریداری کنید. این پوشش مقاوم را حتما تا به حال برای پوشش تریلی و کامیون نیز مشاهده کرده اید. در واقع هر نوع وسیله ی نقلیه سنگین را می‌توانید با استفاده از آن پوشش دهید. بار یک کامیون ممکن است مواد غذایی باشد. در این صورت نباید با نور خورشید تماسی داشته باشد. در این مواقع نیز پارچه ترانزیتی می‌تواند برای پوشش بار مواد غذایی گزینه‌ی مناسبی باشد. برزنت ترانزیتی و کانتینری را از طریق پیج خریداری کنید.

بخش فروش: 09120634885

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

کاربرد اصلی چادر برزنتی کرم رنگ

پارچه برزنت کرم: شاید بتوان گفت برزنت با یک جنس، کاربرد یکسانی دارند. در واقع رنگ تعیین کننده کاربرد یک پارچه نیست. به همین دلیل در هنگام خرید چادر برزنتی باید به این نکات توجه شود. یکی از ویژگی‌های اصلی این نوع پارچه ها، کیفیت بالای آن است. به همین دلیل می‌توان از آن برای پوشش بخش‌های متنوع استفاده کرد. شما می‌توانید برای پوشش بالکن، روکش سقف های اسپیس فریم و یا پوشش کالا و تجهیزات از برزنت استفاده کنید. در این حالت انتخاب رنگ بر عهده شما خواهد بود. پارچه برزنت کرم یکی از پرفروش ترین انواع این پارچه است. برزنت آب گریز ارزان را با رنگ مختلف از طریق سایت خریداری کنید.

.

بخش فروش:

09120634885

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ