چادر برزنتی - پارچه برزنتی

فروش چادر های ترانزیتی و برزنتی

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

دوخت چادر برزنتی تهران

دوخت چادر برزنتی تهران:  معمولا چادر با الیاف مصنوعی، ضخیم تر است و دوخت آن دشوار تر می‌باشد. در نتیجه دوخت هر کدام از چادرها با جنس مختلف، متفاوت است. اترس چادر به عنوان مرکز فروش چادر برزنتی در تهران، کرج و … فعالیت دارد. این فعالیت در این شهرها به صورت حضوری است. اما امکان خرید اینترنتی محصولات در کل کشور وجود دارد.

بخش فروش: 09120634885

انواع چادر برزنت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

پارچه برزنت برای پوشش سقف

فروش پارچه برزنت برای پوشش سقف : گاهی اوقات از داربست یا اسپیس فریم برای ایجاد یک سقف موقت استفاده می‌شود. در این حالت استفاده از مصالح و فلز به صرف نیست و باید از یک پارچه ضد آب استفاده شود. این پارچه ضد آب باید در برابر شرایط جوی مقاومت بالایی داشته باشد. پارچه سقفی برزنت همان پارچه ی مورد نیاز است. زیرا برزنت یک پارچه مقاوم و سبک است. در نتیجه بهترین گزینه برای استفاده در سقف های موقت است. در یک سالن موقت مانند نمایشگاه که از داربست برای برپایی آن استفاده می‌شود، می توان از پارچه برزنت برای پوشش سقف استفاده کرد. این پارچه در اثر گذشت زمان دچار پوسیدگی و آسیب نخواهد شد.

بخش فروش: 09120634885

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ

فروش اینترنتی پارچه برزنت سبک

فروش اینترنتی پارچه برزنت نازک و سبک: در این فروشگاه انواع پارچه برزنت شامل برزنت کانتینری، برزنت شمعی، پلی استر، برزنت ضد آب و نانو به مشتریان ارائه می‌شود. پارچه برزنت نازک باید دوام کافی را در برابر آب و یا آسیب های دیگر داشته باشد. این نوع پارچه باید در مقابل نور خورشید نیز مقاوم باشد. این پارچه از عبور اشعه یو وی به داخل جلوگیری می کند. در نتیجه به عنوان یک پارچه ضد نور شناخته شده است. این مزیت در هنگام استفاده از آن برای سایبان، چتر و یا روکش کالا کاربرد دارد.

بخش فروش: 09120634885

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اترس گروپ